ÇAYKUR Rizespor, yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını sürdürürken üç futbolcuyla yollarını ayırdığını resmen duyurdu. Karadeniz ekibi, Halil İbrahim Dervişoğlu, Frantzdy Pierrot ve Loide Augusto için teşekkür mesajı yayımladı.
Yeşil-mavili kulüpten yapılan açıklamada, üç oyuncunun da ÇAYKUR Rizespor forması altında gösterdiği mücadele, emek ve profesyonellikten dolayı teşekkür edildi.
Kulübün sosyal medya hesaplarından paylaşılan mesajlarda şu ifadeler kullanıldı:
"Çaykur Rizespor arması altında mücadelen, emeğin ve gösterdiğin profesyonellik için teşekkür ederiz. Yeni yolculuğunda başarılar diliyoruz. Her şey için teşekkürler."
Aynı mesaj, Halil İbrahim Dervişoğlu, Frantzdy Pierrot ve Loide Augusto adına ayrı ayrı yayımlandı.
Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdüren ÇAYKUR Rizespor'da yaşanan bu ayrılıkların ardından gözler, takıma katılacak yeni isimlere çevrildi.




