Şampiyonanın ilk düdüğü, 22 Haziran Pazartesi günü saat 17.00'de düzenlenen teknik toplantıyla çaldı. Teknik heyetler ve sporcuların katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda turnuvanın kuralları, fikstürü ve organizasyona ilişkin detaylar paylaşılırken, dostluk, kardeşlik ve centilmenlik mesajları ön plana çıktı.

Rize'de düzenlenen şampiyonada, 6 farklı ilden 11 erkek ve 10 kadın takımı olmak üzere toplam 21 takım mücadele ediyor. Kadın ve erkek kategorilerinde oynanacak karşılaşmalarda genç sporcular hem yeteneklerini sergileyecek hem de farklı illerden gelen sporcularla dostluk köprüleri kuracak.

İl Müdürü Ramazan Öztürk'ten Fair-Play Mesajı
Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Öztürk, organizasyonun yalnızca sportif rekabetten ibaret olmadığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Bu şampiyona, sadece skor tabelasından ibaret bir rekabet alanı değil; dostluğun, kardeşliğin ve centilmenliğin en güzel örneklerinin sergileneceği bir platformdur. Sahada ter dökecek genç sporcularımızın fair-play ruhuyla mücadele edeceğine inancım tamdır. Tüm takımlarımıza başarılar diliyor, sakatlıksız ve keyifli bir turnuva geçirmelerini temenni ediyorum."
22-28 Haziran tarihleri arasında Rize'de devam edecek Gençlik Kupası Bölge Şampiyonası'nın, gençlerin sportif gelişimlerinin yanı sıra birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmesi hedefleniyor.





