Araştırma kapsamında bir gruba her gün yaklaşık 100 gram kuru erik, diğer gruba ise kuru elma tüketmeleri söylendi. Amerikan Journal of Nutrition isimli tıp dergisinde yayımlanan araştırma sonucunda ilk gruptaki kişilerin kemik mineral yoğunluğunun önemli oranda yükseldiği gözlemlendi.
Yorumlar (Yorum Yaz)
Haberlere yazılan yorumlar, yorumu yazan kişilerin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Okuyucu yorumlarından dolayı ÇAYHABER sorumlu tutulamaz.