Yorumlar (Yorum Yaz)
Haberlere yazılan yorumlar, yorumu yazan kişilerin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Okuyucu yorumlarından dolayı ÇAYHABER sorumlu tutulamaz.
|
Başlık : bu refarandumda HAYIR var Yazan : Dev-Genç Çayeli Tarih - Saat : 2010-08-20 - 14:56:33
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Referanduma hayır diyeceğiz tabiiki.önümüze yeni değişiklikleri paket olarak koyacaksınız ve tehdit eder gibi diyeceksiniz ya seçersiniz ya kaybedersiniz.madem bu halkı bukadar çok seviyorsunuz neden maddeleri tek tek mecliste oylatıp geçireceğinize paket halinde sunup gergin olan ülkeyi seviyosunuz.Akp nin demokrasi özgürlük eşitlik gibi kaygısı yok.onların tek derdi ele geçiremedikleri tek kurum olan yargıyıda ele geçirmek.her kurumu eline geçirip demokrasiden bahsetmek birde mazlumu oynamak yüzsüzlüğün son noktası
|
Başlık : NE KADA ÇOK KONUŞTUNUZ Yazan : ASKER Tarih - Saat : 2010-08-17 - 19:06:15
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
anaysaya da evet nacettin beyin başkanlığına da evet diyecez başkanın dediine göre tekrar aday olmayacak o işideşayelinde en iyi o yapar
saygılar...
|
Başlık : evettt Yazan : Arda Tarih - Saat : 2010-08-15 - 22:08:56
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
herkese inat 2 kere EVETTTTTT
|
Başlık : ne memuru hizmet Yazan : mehmet çalışal Tarih - Saat : 2010-08-14 - 09:16:27
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Yazar memur değil arkadaşlar.belki çayelinin bunadan sonraki başkanı öyle duydum ben yakışırmı bence şimdiki başkandan daha çok yakışır şu an oraya giden herkese yardım ediyo başkan olunca daha çok edecektir..
|
Başlık : 1982 Anayasasi Yazan : Ahmet Faik Taspinar Tarih - Saat : 2010-08-14 - 09:13:40
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Muhittin Ucar bey,
siz o %92 nin nasıl oluştuğunu biliyormusunuz? Evet deneyenlerin basına nelerin geldigini biliyormusunuz? Askerin ozamanki baskısını biliyorsunuz ama yazmak olsun diye yazıyorsunuz. Televizyon izlemiyorsunuz galiba. Hayır diyen bir koy vardı, adamlara yapmadıkları işkence kalmadı askerin, hayır dediği için. Sen bu anayasayı savunuyorsun. Millete zorla ve darbe ile evet dedirttiler ama şimdi ne kadar ozgurce oyumuzu kullanacaz. Bu devleti asker değil millet yönetecek. Bem EVET diyorum..
|
Başlık : Memur ve siyaset..... Yazan : Ahmet Demirkan Tarih - Saat : 2010-08-13 - 18:20:59
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Sayın yazar memur olabilir. Bu ülkede memurlarda oy kullanıyor ve 1965 den kalma saçma bir kanunla memurlara siyaset yasağı getirilmiştir. Memurda olsa cesaretle fikrini yazmış ve savunmuştur. Eleştiri yapan arkadaşlar Nacettin bey kadar cesur olsunlar ve isimlerini yazsınlar. Elbette memur siyaset yapacak. Memur yapmasında iki kelimeyi bir araya getiremeyen kişilermi yapsın. İnşallah Sayın Başbakanımızın bundan sonraki hamlesi memura siyaset yasağının kalkması olur. Siyaset yeni bir vizyon kazanır bu sayede...
|
Başlık : Yanlış Yazan : Muhittin Uçar Tarih - Saat : 2010-08-13 - 11:27:01
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
1982 Anayasası Halk oylaması ile kabul edilmiş bir anayasadır.Bu anayasayı asker hazırlamış olabilir.Netice itibarıyla halk kabul etmiştir.
Hatta Bingöl ili % 90 le Hayır demiştir.
Şimdi Hazırlanan Anayasa % de kaç oy alacak % de 50 lerden bahsediliyor.% de 90 üzerinde oy almış bir anayasayı beğenmeyip % de 50 ler civarında
bir oy alan anayasamı daha doğru olacaktır.
Bence AKP nin adam gibi bir anayasa hazırlayıp meclisteki bütün partilerin de desteğini alarak halk oylamasına gitmeliyli.
1982 Anayasası
KATILMA ORANI % 91,27
Türkiye çapında muteber olan oyların sayısı 18 841 990
Türkiye çapında Anayasaya kabul oyu verenlerin sayısı 17 215 559
Türkiye çapında Anayasaya red oyu verenlerin sayısı 1 626 431
Türkiye çapında kabul oyu verenlerin muteber oy sayılarına oranı % 91,37
Türkiye çapında red oyu verenlerin muteber oy sayılarına oranı % 8,63
|
Başlık : ..... Yazan : yılmaz Tarih - Saat : 2010-08-12 - 00:26:34
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
bugun sokakta mhpli bi vatandaş tutmuş yuksek sesle iftara 1 saat felan vardı nacettın abıyle yazıyı tartışıyor hayır verecem dıyordu..Mhp li vatandas 12 eylulde ceza evlerınde işkence gören idam edılen ülküdaşlarına hayır dıyerekmı sahıp cıkacan...senın MHPliliğin 364 gün....
|
Başlık : ..... Yazan : yılmaz Tarih - Saat : 2010-08-12 - 00:26:34
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
bugun sokakta mhpli bi vatandaş tutmuş yuksek sesle iftara 1 saat felan vardı nacettın abıyle yazıyı tartışıyor hayır verecem dıyordu..Mhp li vatandas 12 eylulde ceza evlerınde işkence gören idam edılen ülküdaşlarına hayır dıyerekmı sahıp cıkacan...senın MHPliliğin 364 gün....
|
Başlık : Fanatıklık Yazan : maksut Tarih - Saat : 2010-08-11 - 09:17:41
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Güzel bir yazı tebrikler nacettin bey. Bazı yorumcular Tayyip beyi beğenmeyebilir Ak Partiyi sevmeyebilir ama Referandümla ilgili bir eleştiri getirebilmeli ve şu maddeler milletin alehinedir demeli.. aksı taktirde partili taassubundan öteye geçemezsiniz tibki yılmaztürk' ün yaptığı gibi
|
Başlık : Ne diyeyim bu yorumlara Yazan : Feyyaz KANDİŞ Tarih - Saat : 2010-08-11 - 07:28:40
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Eveeet...! nerden başlasam. Ben gazeteci falan değilim. Olsam bilmem nasıl yazarım. Yorumları tek tek sonuna kadar okudum. Bazan gülesim geldi. Diğerlerini yazmıyorum. Öyle yazılar yazıldıki olmaz böyle bi zihniyet. Yahu varmı başka bi çıkar yol kimse bahsetmiyo. Her kes inadina vamişkuni demiş durmuş. Yazar arkadaş birkaç evet nedeni yazmış. diğerleri yok klişeleşmiş birkaç madde demiş ama hayır nedeni tek bir madde yazamamışlar. Demekki bunlar sadece muhalefet olsun diye karşı oy kullanmak ve Başbakanı çekememezlikten dolayı, başarılarını bir türlü kabulenmediklerinden ötürü o olmasında kim olursa olsun zihniyeti. Yok aslında bir bildikleri. Ama unuttukları çok şey var. Sadece birini hatırlatayim Bu başbakan rizeli ve karizmatik bir dünya lideri. İyi bir ivme kazanmış. Türkiye için bulunmaz bir lider. Dumak yok uşaklar ileri. Bütün türkiye başbakana sahip çıkmalı derim. Ama bu bir seçim değil. Bu kanunlar değişmeli. Ve hükümetin yolu açılmalı. kalın sağlıklı. sürçü lisanım varsa özür dilerim.
|
Başlık : evet Yazan : evet Tarih - Saat : 2010-08-10 - 14:15:02
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
ben rizeli olarak rizenin büyük farkla evet diyecene inanıyorum. rizeli neyin ne oldunu çok iyi bilir merak etmeyin.
|
Başlık : özgürlük?????? Yazan : ali yılmaztürk Tarih - Saat : 2010-08-10 - 11:24:50
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Pireye kızıp uorgan yakılmaz.Kemal,Tayyip dedi diyemi biz şimdi evet diyeceğiz.Kişiler ve mağduriyetler üzerinden siyaset yapmayı çok iyi bilen insanlarla karşı karşıyayız. Allah aşkına milli görüş gömleğini çıkarıp BOP eşbaşkanıyım diyen,İsrailden aldığı üstün hizmet madalyasını hala iade etmeyen,Haburdan giriş yapan kalleşlerı duygulanarak karşılayan,TÜRK ve İSLAM düşmanı papanın heykeli altında AB imzasını atan.DANIMARKA BAŞBAKANININ Nato sekreterliğini önleyemeyen,PAPAZ okulunu açmaya çalışan ve daha bunun gibi dini ve milli hassasiyetlerimizi rencide eden bir çok olaya imza atan kimdir.ÖZGÜRLÜK ve EŞİTLİK isteyen yazar kardeşime haddim olmayarak,bu sloganı kimlerin kullandığını hatırlatmak isterim.KANDİLDEKİLER. Sonuç olarak herkes iradesinde özgürdür ama hafızamızı yoklayarak oyumuzu kullanmak da HAYIR vardır. Tüm hemşehrilerimize selamlar.
|
Başlık : güzel Yazan : m.erden Tarih - Saat : 2010-08-10 - 06:29:34
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
hay diline sağlık. hayır diyeceklerin çoğu gerçekten piskopatlaşmışlar ve de şarlatanlık yapıyorlar. teşekkürler
|
Başlık : Mevcüda bağlımısın yoksa? Yazan : DP'li Tarih - Saat : 2010-08-10 - 06:10:01
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
sayın kalyoncu senin durumunu merak ettim. İstanbuldaki çevremde bana soruyor Süleyman Soylu'ya müthiş destek veriyordun o evet diyor. Ölümüne Çiller diyordun o da evetçi... sen nerdesin merak ettim. Hayır veya sandığa gitmeme seni iyi bir CHP, MHP veya BDP li kılar haberin olsun. Yoksa Sen Cindoruk'la berabermisin acaba?
|
Başlık : Tuğlaya bakmak Yazan : Rizelli Tarih - Saat : 2010-08-10 - 06:02:08
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Mevlana Celaleddin bir sözünde:'Gençlerin aynada gördüklerinden daha fazlasını yaşlşılar/yetişkinler bir tuğla parçasında görürler demişti.Haliyle politikanın içinde olanlar sosyolojik anlamda kendileri olamnazlar. Dışardan bir göz daha iyi tahlil yapar.Demirel'in Rizenini dağına taşına vurduğu mühür sökülebilir mi(Çay fabrikalarımı yapması)Ama Tayyip edodoğan bir başka siyasetçi. Sankı Millet yeniden doğuyor. Osmanlı çoğrafyası tekrar diriliyor. Emin olun gelecek yüzyıl bizimdir. Onun için büyük düşünmek gerekir.
|
Başlık : inonu cizgisi Yazan : Huseyin Kansiz Tarih - Saat : 2010-08-10 - 00:07:48
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
12 Eylul anayasasi kimlere siyaset yasagi getirdi simdi sivil anayasayi istemeyen kimler.Dun dundu bugun bugun oylemi.Anayasa degisikligi;yalani olmayan,kivirmasi olmayan,uc maymunu olmayan agir bi tas.Askerin onay vermedigi anayasa havada kalir korkusuyla bugune kadar bu agirligin altina girilmekten korkuldu.Soz milletindir,guc vatanini sahiplenen halktir.Kilicdaroglu halkin yuzde 45'inin hayir dedigi bi anayasa paketi kabul edilemez diyor.Yenilen hakkina razi gelmesin bu isin kazanani olmaz.Aksine kilicdaroglu'nun referandumdan cikan her sonuca saygi gostermemiz gerekir yonunde aciklama yapmasi gerekir.Deniz Baykal her turlu secim sonuclarina saygi duyan bi insandi.Bu adam daha yapilmamis bi secimin sonucuna simdiden saygi gostermiyor.Sokaklarda evet diyenlerle hayir diyenler birbirini mi kirsin?Herseyin hayirlisi olsun.Kan akitilmadan,saygi ve sevgi dairesi cercevesinde herkese umut dolu yarinlar dilerim...
|
Başlık : son paragrafı iyi bulmuş Yazan : salih Tarih - Saat : 2010-08-09 - 22:13:08
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
yazar son paragrafında da belirttiği gibi "epey uzatmış". Rize halkı her zaman Mesut YILMAZ a saygı ve sevgisini göstermiş ama tam manasıyla desteklememiştir.Destekledikleri benzer soy isimli güya milli görüş üyesidir.Ama buna karşın Mesut Bey her zaman samimiyetini korumuştur. Yazar partizanlık kalemini eline almış genel seçim havası vermektedir. içi boş anayasa paketini referanduma getirmek ,milleti oyalamaktan başka birşey değildir
|
Başlık : aynaya bakmak lazım Yazan : Selman Kalyoncu Tarih - Saat : 2010-08-09 - 20:54:09
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
SEVGİLİ DOSTUMUM YAZISINI DİKKATLE OKUDUM ORTADA BİR YANLIŞ VARSA ONU ELEŞTİRMEK HEPİMİZİN HAKKIDIR ELEŞTİRİNİN ADINA KAVGA DERSEK O ZAMAN YANLIŞ OLUR BUNDAN ÖNCEKİ BAŞBAKANLARIN YANLIŞLARI MUTLAKA VARDIR ELEŞTİRMEKTE DOĞAL HAKKIMIZDIR.ŞUANDAKİ BAŞBAKANIMIZ RİZE KÜLTÜR MERKEZİNDE YAPDIĞI KONUŞMADA BİZDEN ÖNCE SEÇTİKLERİNİZ DÖNÜP RİZEYE BAKMADIRLAR ÇALI ÇIRPI SATIYORSUNUZ HELAL HARAM VER ALLAHIM MİSKİN KULUN YER ALLAHIM DİYEN RİZELİ BİR BAŞBAKAN GÖRDÜNÜZMÜ YAZINIZDA NİÇİN BUNU HİÇ ELEŞTİRMİYORSUNUZ GÖZÜNÜZÜN BİRİ AÇIK BİRİ KAPALI İŞTE YANLIŞ BURDADIR.
|
Başlık : referanduma değil akp ye karşısınız Yazan : R.T.E Tarih - Saat : 2010-08-09 - 20:10:42
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
abilerimiz oyle seyler yazmıslarkı sanırım aralarında bir kısı memur yada ona benzer bır gorevdedır nacettın bey memur gorevınde evet ınsanlarla ılgılenen memur koltugunda ayaga kalkıp ınsanların elını sıkan memur koltugunda memur koltuguna oglunu oturtan ve cayelı ınsanının ıslerını ogluna yaptıran eskımız kuflenmıs memur degıl yada mustafa kaşıkcının zamnında beledıye gırıp el işi yapan kadın memurlardan degıl kendını bısey sanıp ılkokul mezunu memurlardan degıl ınsanlara kendını cok buyuk bır kısıymıs gıbı bakan o gozlu memurlardan degıl siz memursunuzda nacettin bey memur değil buna anca gulerım sonuna kadar bu ülke için evet yarın açın gozlerınızı bırdaha bakın ınsanlar kımden yana haktan yana darbecılerden yana degıl evet evet evet.
|
Başlık : Neden Hayır. Yazan : Asker Tarih - Saat : 2010-08-09 - 17:30:03
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
evet Nacettin beye katılıyorum. adımdan da anlaşılacağı gibi askerim kimliğimin gizli kalması gerekiyo.
gelelim yoruma askeri kesimde görüştüğüm hayırcı arkadaşlar neden hayır kaonusunda verdikleri cevap Ak partinin yaptığı anaysa o yüzden derler açık açık. sanki babasına yapıyo başbakan Ben çok önde gelen komuta kademesinde deilim ama benimde oyum evet olacak ve 12 eylüle gelene kadar herkese yazarın anlattıklarını anlatacağım..
|
Başlık : geçmişte yaptılar inşallah yineyaparlar. Yazan : gerçekçi Tarih - Saat : 2010-08-09 - 17:22:37
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Nacettin beyin zaman zaman yazi yazdığını biliyodumde gazeteci olduğunu yeni öğrendim. aslida hamsi-kavak söylemi bir espiriidi. ama siyasi alanda ranta dönüşturulmaya çalışıldı. nacettinbey elmelarla armutları karıştırdı. o birseçimdi bu bir referandum. insanların sizin gazınıza ihtiyaci olduğunu hiç sanmıyorum. bahsettiğiniz seçimde acaba siz demirele dersverenlerdenmiidiniz, yoksa negüzel söyledi diyerek kıs kıs gülenlerdenmi. siyasiler hiç hoşagitmeyecek şekilde birbirine saldırıyolar. aslında çıkacak sonuç ne türkiyeyi ihya edecek nede yerin dibine sokacak. buhiddet niye anlayamiyorum. bide nacettinbeygibi işebenzinle yaklaşanlar , sonumuz iyiolur inşallah. nacettinbey şünü hesapladimi acaba :rizeliler recep bey in hesabini sorsa, memür efendilerde kendi hesabini sorsa kim karli çıkar. dua edelimde parti liderlerimiz birazdaha olgun olsun. bide nacettinbey geçmişte yaptık demesin, yaptılar yine yaparlar desin. allah cc.dileğim referandum sonucunun ülkemize hayirli olmasıdır. lütfen busıcak havada insanları gaza getirmeye çalışmayalım.
|
Başlık : yok Yazan : yok Tarih - Saat : 2010-08-09 - 17:15:21
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
belediyedeki işinizi bırakın ak partiye, rıza çakır başkannın yanına siyaset yapın.siz bir memur bu tip yorumlar yapmayın milleti yönlendeirmeyin. anayasayı ihlal ediyorsunuz suç işliyorsunuz.
|
Başlık : YAZIK ,BU ADAMADA YAZAR DİYORLAR Yazan : AHMET KARA Tarih - Saat : 2010-08-09 - 16:52:38
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
bu yazıyı yazan zatı muhterem yazar dimi,bu seçim bir parti seçimi deyil,tayıp beyle mesut beyin siyasi çekişmeside deyil,bu türkiye cumhuriyeti devletini bütün etnik kimliklerle yaşayacağı bir uzlaşma metninin seçimi,bu anayasadaki hükümetin amacı ne ,ne yapmak istiyor,adam yazar olarak bunu anlatacağına,duygu sömürüsü yapıyor,ülke bunun gibi gaflet ve delalet hatta ... içinde olan yazarlar sayesinde bu hale gelmedimi,ben evetçi yada hayırcı diye bişey demiyorum,değiştirilmesi istenen maddelerin ne olduğunu ne yapıldığını bilerek oy atılmasından yanayım,bunun gibi zavallı yazarlara bakıpta sakın oy atmayın,evet te atacaksan,hayırda atacaksan,neolduğunu bil de at kardeşim
|
Başlık : savsata Yazan : çayelili Tarih - Saat : 2010-08-09 - 16:48:55
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
önce şundan başlayalım:sana verilen işin karşılığını iyi veriyosun.hangi özelliğinden dolayı belediyeye alındın.danışman olarak.anayasa kitapçığından ve komisyonlardan bahsediyorsun.davet göndermiş de chp katılmamış gerek varmıydı chp ye, tek başına yeterli değil mi sayısı şimdiye kadar çağırmış mıydı chp yi.daha önceleri gündeme geldiğinde dokunulmazlık hükümetin tavrı diğer dokunulmazlıklarda kalkarsa olur şeklindeydi.dışarda general kalmadı içeri atılmamış.tabi bazıları hariç hani zırhlı araç alınan sivil anayasa yapılırken 12 eylülü yapanlar ve e muhtırayı yapanlardan hesapla başlanır.onlara üstün hizmet madalyası vererek değil.hayır vermenin binlerce açıklaması vardır ama evet demenin klişeleşmiş kitapçıkta olmayan maddelerle hiç de alakası yok.içinde grev hakkı sendikalaşma varmı daha 15.madde ortada dururken.yök ele geçirilince kaldırılması düşünülmeyen sezerin atamalarını eleştirip doğru olmadığını söyleyenler şimdi yanlışı doğru olarak tekrarlıyorlar.unutmadan yıllar önce allahın ürününe kotamı olur ve 1 tl olmalı denildiği zaman 9 sene önceydi belki unutulmuştur.
|
Başlık : evettttt Yazan : agah Tarih - Saat : 2010-08-09 - 16:32:50
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
asıl sen hakkını helal et nacettin abi sonuna kadar evettttt.
|
Başlık : Doğru Yazan : Benbirtrabzon Tarih - Saat : 2010-08-09 - 14:13:13
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Rize'de militanlıktan psikopatlaşanlar oldukça fazla sanırım. Yöneticilerin, siyatçilerin, Sanayici ve İş adamlarının saygın olanlarının yanında şarlatanlarıda olur. Bence bu arkadaşlarda referanduma evet diyerek Sayın Mesut Yılmaz'dan daha fazla yararına olacak bir oylama olduğunu düşünmeliler. Yazar medyada pek raslanmayan bir ifadeyle hayırcılara yüklenmiş.Bir evetçi olarak kocaman bir brova
|