Yorumlar (Yorum Yaz)
Haberlere yazılan yorumlar, yorumu yazan kişilerin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Okuyucu yorumlarından dolayı ÇAYHABER sorumlu tutulamaz.
|
Başlık : vatandaş Yazan : vatandaş Tarih - Saat : 2011-11-07 - 14:40:49
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
cok merak edıyorum bukadar konuşmalar dan sonra hala zıraat odalasının hala acıklama yapmamması cok düşündürücü h orda ne yaptıklarını merak edıyoruz
|
Başlık : NERDE BU SİYASİ TEŞKİLAT VE TABUT TAŞIYICILARI Yazan : kasım Tarih - Saat : 2011-11-05 - 10:38:31
|
|
KATILIYORUM ( 1 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
CAFER KARDEŞİMİ BU HASSASİYETİNDEN DOLAYI KUTLUYORUM,AMA BU KONULAR GÜNDEME GELİNCE HALKIN HAKLI KONULARINDA AĞIRLIĞINI KOYACAK OLANLAR SİYASİLERDİR,ÇÜNKÜ ONLARIN BORUSU ÖTMESİ GEREKİYOR,AMA BİZİMKİLER SİTASETİN HAVASINI ATARKEN,BORULARINI KAYBETTİLER,ÖTTÜREMİYORLAR,BU KONULARI VE FARKLI KONULARI TOPLUMUMUZUN BAZI KESİMLERİNDEN SESLENDİRİLİYOR AMA BUNLARI TAHLİL EDİP TAKİP EDECEK SİYASİ İRADE YOK,TAKİYE GURUBU VAR,LÜTFEN TEŞKİLATLARINIZI SAYIN BAŞBAKANIMIZA YAKIŞIR GÜÇTE VE KARARLILIKTA OLAN İNSANLARLA DONATIRSANIZ,İLÇEMİZ VE İLÇEMİZ İNSANINA HİZMET VE KATKI SAĞLARSINIZ ,TABİKİ ÖYLE BİRA AMACINIZ VARSA
|
Başlık : kaydi para nedir Yazan : Huseyin Kansiz Tarih - Saat : 2011-11-05 - 07:05:29
|
|
KATILIYORUM ( 2 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Banka parasina "kaydi para" diyorlar.Kaydi para bizim anlayacaginiz lisanla "kaydirarak"alinan veya verilen para demektir :))Anlasilan gene kaydirmanin bi yolunu bulmuslar.Kemal Dervis IMF den 30 milyar dolari getirdigi o sene Akbank nerdeyse 1 milyar dolar kar etmisti.O 30 milyar dolarlik para ulkeyi top atmaktan kurtardi her ne hikmetse bizim Akbank seneyi 1 milyar dolarlik karla kapatmisti.Vatandasin gozunde Akbank devletten daha guclu imaji vermisti.Bankalarin isi vatandasa kaydirmak.Cunku banka parasina bosuna "kaydi para" demiyorlar...
|
Başlık : bıdaha oku Yazan : orhan hacioğlu Tarih - Saat : 2011-11-04 - 15:17:44
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
çay uretıcısı kardeşım yazdığını bıdaha oku fadıme halanın kesılen paralarına ortakmısın dedığını okuycaksın BI DE ŞUNU BIL BENDE CAY URETICISIYIM ve ben herzaman derım benım once ekmeğım ne sıyaset nede obu once ekneğım benım ben dıyorumkı karşımızdakı ınsanları tanımadan konuşmıyalım cafer kardeş benı tanır bende onu tanırım gerekırse bende cafer kardeşle yururum konuşurum bağırırım orda cafer kardeşın yanında bı arkadaş konuşurken daha oncekı kesıntılerı cafer kurunun uğraşılarıyla ıptal ettırdık demesıne cevap yazmıştım ama sen bışe bılmedem fadıme halanun kesılaen paraları dağılımına ortakmısın dıye yargısız ınfaz ettın benı ŞUNU BIDAHA SOYLUYORUM ORDA YANI ZIRAAT ODASINDA KESILEN O PARALARDAN YIYILMIYO AMA YIYENUN MIDESI KANSER OLSUN SAYGILAR
|
Başlık : ADIM ÇAY ÜRETİSİSİ OLAMAZMI Yazan : ÇAY ÜRETİSİCİ Tarih - Saat : 2011-11-04 - 09:11:22
|
|
KATILIYORUM ( 1 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
sayın OrhanBey:Ben sızı tanımam,ne iş yaparsınız bilmem.Ama Ziraat odası yonetim kurulu üyesi olduğunuzu soyledniz.Geçen günlerdeki yorumunuzda ben ihaleye giren biri olarak deyince bende ÇAY ÜRETİCİSİNİN gerçekten merak ettiği bir kaç soru sormak istedim.Ben size hirsiz falan demedim bi defa onu düzeltelim.Bide yureğin varsa adını yaz diyoyorsun.ÇAY ÜRETİCİSİNİN bileği güçlüdür makas sallamaktan ama yüreği olmayınca bilekte işe yaramaz.Ben o anlaşmayı yapan fabrikanın mustasiliyim.Bilmem kaç nolu cuzdanının sahibi.Birkaç soru soramayacakmıyım ben yetkiliyim diye yorum yapan birine.Ziraat odası yönetimindeyim diyorsun ÇAY ÜRETİCİSİ anini kullanan birinden başka ne ismi istiyorsun.Ali olmuş Veli olmuş farkedermi.Benim ziraat Odasına falan yazdığım,cevap beklediğim bişe yok.Ben Çaykur Genel Müdürünü ve bu konuda ihae yapma yetkisi verilen Fabrika müdürnü dolayısıyla benimde müdürüm olan şahsi bilirim.Boşunada kahramanlık yapmayınız;ben sizin zirat odasından olduğunuzu bilseydin o soracağım soruları da sormazdım.DOLAYISIYLA SIZE SORDUĞUM SORULARIN TÜMÜNÜ İPTAL EDİYORUM.ÇAY ÜRETİCİSİNİN Promosyonlarında bir gelişme olmamasına rağmen bankalardakı kesintinin düzeltildiğini görmekteyim.Bu vesile ilede kamuoyu oluşturan başta İsmail BAYRAKTUTAN ve Cefer KURU beylere teşekkür ediyorum.Saygılarımla.
|
Başlık : çay üreticisi Yazan : Cafer KURU Tarih - Saat : 2011-11-03 - 17:20:31
|
|
KATILIYORUM ( 8 )
|
|
KATILMIYORUM ( 1 )
|
|
Çay üreticisi olduğum için bankalar tarafından mağdur edildiğimizden dolayı ilçemizde bir gündem oluşturmak istedik.
Kimse ile herhangi bir sorunumuz yoktur.
Sayın Orhan kardeşim sen beni ben seni tanırım.biribirinin kalbını kırmayalım.
Haberdeki amacımız bir haksızlığı düzeltmektir.
Daha önceki yıllarda bankada kart aidatı yıllık olarak kesintisi yapılıyordu.Biz ettik düzelttik demiyorum.o yıllarda yapmış olduğumuz gündem ve haberlerden sonra kesintiler durdu ve yapılan kesintiler geri iade edildi.
şimdide fabrıka ile bankalar arsında yapılan sözleşmde yanlışlıklar olduğunu bu yanlışlıkların düzeltilmesi için çaba sarfediyoruz.
Yorumunda diyorsun Cafer i konuşturan var biz onları biliyoruz.yanlış biliyon kardeş,çay üreticisine yanlış bir uygulama yapıldığı için kamu oyunda gündem oluşturmak istedik.
Benim konuşmalarımda zıraat odası ne iş yapar gibi cumlelerim yoktur.sadece fabrıka ile bankalar şözleşme yaparken komısyonda olsa idi iyi olurdu dedim.
ayrıca benim Akpatti li olduğumda kimse şüphe duymasın.Akpartiliyim değine bir konuda yanlışlık varsa gündem veya haber olmayacakmı.
Arkadaşlar bankalar promosyon meselesi 2007 yılında Başkabanımızın genelgesi ile çıkmıştır.İlk çıkan promosyanda maaş alan ücretliye bır kısmı ödenecek diğer kısmı ise kendi bağlı olduğu kurumlarda para kullanacaktı.
Bir yıl sonnra genelge de düzeltme yapılıp promosyonun hepsi ücretliye dağıtılmaya başladı.
Fabrıka ile bankalar arasında yapılan promosyon sözleşmesindeki yanlışlıklar düzeltilir.Herhagi bir kurum veya sivil toplum örgütü ile bir sorunumuz yoktur.
İlçemizde epeyce bir gündem oluştu İnşallah bir sonuç alınır temennisiyle herkese saygı ve selamlarımı iletiyorum.
|
Başlık : yureğın yokmu Yazan : orhan hacioğlu Tarih - Saat : 2011-11-03 - 14:58:35
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 6 )
|
|
çay uretıcısı dıye yorum yapan arkadaş senun yureğun yokmı kı ısmını yazmıyosun oyle boş konuşmak olmaz camur at ızı kalsun olmaz bu mılletun bı kuruşunu yıyenunda nıdesı kanser olsun fadıme halanun parası buyukköy yol ağzında kormusun gormuyomusun orasını o bınayı sen cafer kurunun avukatımısın cafer kuru benıda tanır senun bı zorunmu var kı sen cevap verıyosun yureğın varsa ısmını yaz cevabımızıda sana yazalım kardeş evet ben zıraat odası yonetım kurulu uyesıyım varsa bışe orda oda var bılu bılmez konuşmak olmaz ınsanlara camur atamazsınız bankanın ıc ışilerıne karışabılırmısın mademkı karışılıyo neden demedınkı benum paramı kesemessın cafer kurunun ve bı kackışınun daha zorunu bılıyoruz caferı kım konuşturuyo onuda bılıyorum AMMA OYLE CAMUR AT IZI KALSIN OLMAZZ SAYGILARRR :(LUTFEN YAYINLAYIN BUNU ADAM BANA HIRSIZ DEDI BUNU YAYINLAYIN LUTFEN )AYRICA CAFER KURUNUN KESINTILERI KALDIRACAK GUCU VARSA BIZDE TEŞEKKUR ETMESINI BILIRIZ CUNKU BENDENDE KESILIYO O PARA
|
Başlık : Orhan Yazan : ÇAY ÜRETİCİSİ Tarih - Saat : 2011-11-03 - 09:16:25
|
|
KATILIYORUM ( 4 )
|
|
KATILMIYORUM ( 4 )
|
|
Sayın Hacıoğlu:Boşver Cefer Kuru'ya saldırmayı.Görülüyorki adam bişeler yapmaya çalışıyor.Sen ne yapmaya çalışıyorsun.Yoksa o yıllarca fadime halanın çay parası deyipte sonrada o parayı bolüşenlerin içindemisin.Birak sen Başbakanı falan.Millet neyin ne olduğunu görüyor.Velevki o meşhur promosyon genelgesine bağladınız bu işi o zaman fadime halanın hakkı olan parayı geri iade edin.O para kursağınızda kalır unutmayın.Yıllarca yok efendim Fadime halanın parasına gözz diktiler diye dolaştınız sonrada kimin parası olduğuna dahi bakmadan yumuldunu.Eee beyler paranın yüzü sicak bu barayı yiyenlerin vijdanı soğuktur.Varsa tyabiii.Saygılarımla.
|
Başlık : YALAN Yazan : ORHAN HACİOĞLU Tarih - Saat : 2011-11-02 - 22:18:12
|
|
KATILIYORUM ( 2 )
|
|
KATILMIYORUM ( 8 )
|
|
orda bı arkadaşımız dıyokı daha once de kart parası kesılıyodu doğrudur kesılıyodu ammaa neyımış cafer kurunun gayretlerınlan kalkmış o kesılen para ya CAFER KURU KIM KIMDU O ZAT KI NE GUCU VARKI O PARA KESINTISINI KALDIRMIŞ varsa oyle bı gucu bunuda onlesunda gorelum oyle 3 5 kışıyı yanına alıp acıklamalan olmaz bu ışler yalan soylemeyın mıllete daha oncede konuştu cafer kuru kafadan atıyo vay efendım zıraat odaları neden puromosyonlarda masanun kenarında yokmuş eyyy cafer kuru mensubu olduğun partının başkanı yanı başbakanun emrını bılmeden konuşma bılmıyosan sus adam sansınlar bılıyosan konuş adam sansınlar BEN KESILEN PARA ICIN DOĞRUDUR DEMIYORUM ama bamkanun ıcındekı ışleme sıvıl toplum orgutlerı mudahale edemez oyle ışaref etmeyın şu bu dıye saygılar
|
Başlık : çay üreticisinin mağduriyeti devam ediyor. Yazan : çayelili Tarih - Saat : 2011-11-02 - 15:20:56
|
|
KATILIYORUM ( 5 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Sayın Recep Azman
İşbankası yetkilileri ile görüştük diyorsun.Yorumunda bazı konuları dile getirdin, ama asıl sorun olan çay üreticisi bankanın gişesinden kendi parasını veya vekaletten para çekerken kesinti hala yapılıyor.
Bu işlem ücreti kesintisi devam ettiği müddetçe sıkıntı devam eder.
İşbankası ve Akbank çay üreticisinden bankanın içerisine girmesini istemiyor herhalde,
sayın banka yetkilileri
çay üreticisinden 10 yıl para kazandınız.çay üreticisi olmasa bankalarınızda sinek avlardınız.
Bu yanlışlıkları düzeltiniz.
|
Başlık : CEVAP VER Yazan : ÇAY ÜRETİCİSİ Tarih - Saat : 2011-11-02 - 13:50:26
|
|
KATILIYORUM ( 7 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Komisyondaki Recep Azman Beye :
1-Promosyon anlaşmasına hangi sıfatla komisyon üyesi olarak katıldınız belirtmediniz. (Sendika adına mı? İşçi adına mı yoksa Çalışan adına mı ?)
2-İş Bankasıyla yaptığınız anlaşmada kaç para promosyon aldınız. Bunun ne kadarı sizin hakkınız ne kadarı pazarlık masasına koyduğunuz Çay Üreticisinin hakkı idi?
3-İş Bankası yetkilileriyle yaptığınız görüşmede işlem ücretlerini haletmiş siniz. Çaykur Genel Müdürüyle de bir görüşme yaparak bu Çay Üreticisinin hakkı olan promosyonun peşine düşmeyi düşünüyor musunuz.?(Promosyon anlaşmasında komisyon üyesi olduğunuza göre yetkilisiniz demektir)
4-Çay Üreticisinin Promosyonunu Başbakanlık Genelgesine vurgu yaparak alamadığını söylüyorsunuz. Genel Müdürünüzün (Bakanlıkta yapmış biri olarak) iç genelgeyle Çay Üreticisini de çalışan kapsamına almayı deneyip denemediğini sorguladınız mı?
5-Çaykur’un tüm çalışmalarına rağmen Başbakanlığın Promosyon genelgesin aşamadığını farz edecek olursak; Çay Üreticisinin promosyon alamayacağını bile bile onu İş Bankasıyla yaptığınız pazarlıkta masaya neden getirdiniz.?
6-Kuruluş amacı çiftçi olan Devletin Bankası T.C.Ziraat Bankası Çay Üreticisine promosyon ödemeden, kart ve işlem ücreti almadan Çay Üreticisinin parasını vermeyi redmi etti?
7-vs…vs..
|
Başlık : İŞLEM ÜCRETİ Yazan : RECEP AZMAN Tarih - Saat : 2011-11-01 - 23:13:42
|
|
KATILIYORUM ( 1 )
|
|
KATILMIYORUM ( 4 )
|
|
SABUNCULAR ÇAY FABRİKASI PROMOSYON İHALESİ KOMİSYON ÜYESİYİM.YAZDIĞIM YORUMU YAYINLARSANIZ MÜSTAHSİLLERİMİZE YARDIMCI OLMUŞ OLURSUNUZ.BİLGİLENSİNLERKİ BOŞU BOŞUNA İŞLEM ÜCRETİ ÖDEMESİNLER.TEŞEKKÜRLER
|
Başlık : ÜCRET Yazan : İSMAİL E Tarih - Saat : 2011-11-01 - 21:50:04
|
|
KATILIYORUM ( 2 )
|
|
KATILMIYORUM ( 3 )
|
|
iş bankası soronu görduğum kadari ile çözülmek üzere yaa akbank ne olacak.Yetkililer görev başına
|
Başlık : İŞLEM ÜCRETİ Yazan : RECEP AZMAN Tarih - Saat : 2011-11-01 - 21:46:15
|
|
KATILIYORUM ( 2 )
|
|
KATILMIYORUM ( 2 )
|
|
SABUNCULAR ÇAY FABRİKASI ÜRETİCİLERİNE DUYURU..01.11.2011 GÜNÜ İŞ BANKASI YETKİLİLERİ İLE YAPILAN GÖRÜŞME SONUCU KARTINDA 1.500 TL'DEN FAZLA PARASI OLANLAR 1.500 TL'Yİ BANKAMATİKTEN ÇEKTİKTEN SONRA GERİ KALAN PARASINI BANKA İÇERİSİNDEKİ VEZNELERDEN BEN SABUNCULAR ÇAY FABRİKASI MÜSTAHSİLİYİM DEMEK SÜRETİYLE İŞLEM ÜCRETİ ÖDEMEYECEKLERDİR.AYRINA SAAT 12.30 ÖDEMEYE AÇILAN BANKAMATIKLER YAPILAN GÖRÜŞME SONUCU DERTLERİMİZ BANKA YETKİLİLERİ TARAFINDAN GENEL MERKEZLERİNE İLETİLECEKTİR.PROMOSYON KONUSU İSE BAŞBAKANLIK GENELGESİ OLMASI NEDENİYLE ÇÖZÜLEMEMİŞTİR.MÜSTAHSİLLERİMİZE DUYURULUR.
|
Başlık : Tebrikler Yazan : Metin YILDIRIM Tarih - Saat : 2011-11-01 - 11:52:32
|
|
KATILIYORUM ( 3 )
|
|
KATILMIYORUM ( 2 )
|
|
Caferbeyi bu haberinden dolayı kutluyorum çünkü geçen yıl bankamatiklerden kesinti yapıldığına dair haber yapmıştı. Çay ile ilgili kuruluşlar nerede, Rize Milletvekillerini bankaların çay üreticisinden kesinti yapmaması için ve promosyon ücretinin verilmesi için göreve davet ediyorum. Fabrika Müdürüne nasıl vicdan varki bacılarımız, eşlerimiz istikakını kazanmak için yağmur çamur demeden çayı toplayıp satıyor ve bu çay parasından bankaların kesinti yapmasına onay veriyor yazıklar olsun. Başta Milletvekillerimizi, çay ile ilgili kuruluşları ve Muhtarları göreve davet ediyorum.
|
Başlık : Bankamı Suçlu Çaykurmu Yazan : DU-MAN Tarih - Saat : 2011-11-01 - 08:52:13
|
|
KATILIYORUM ( 10 )
|
|
KATILMIYORUM ( 1 )
|
|
Çay Üreticisinin derdiyle dertlenen sevgili dostlarım.Tepkinize katılıyor ve desteklıyorum.Fakat çoğunluk tepkinizin bankalara olduğunu göruyorum.Oysa olayı bu duruma getiren ÇAYKUR'dur. (İhaleyi yapan ve yaptıranlar) Çay üretcisini pazarlık masasına koyup aldığı promosyondan üreticiye pay vermeyip saçma bir gerekçeyle promosyonun tamamını çalışanına ve dolayısıyla kendisine aktaran ÇAYKUR ve bu ülkede Bakanlık yapmış Genel Müdürüdür.Çay Üreticisi çoktan bu konudakı suçluyu bulmuş ve İMDAAAT İMDAAAT diye bağırmaktadır.Bir çay Üreticisi olarak bu aşamadan sonra Sayın Genel Müdürümden bazı isteklerim olacaktır.
1-Bu anlaşma derhal gözden geçrilip Çay Üreticisine, alınan promosyondan hakkı olan verilmeli ve bankayla olan pürüzler giderilmelidi.
2-Birinci madde olanaksız ise;Çay üreticisinin ödemeleri eskisi gibi fabika veznelerinden ödenmelidir.
3-Yukardakı maddelerde olanaksız ise;Çay Üretisinden Banka Hesabı istenmeli ve o banka hesaplarına üretici çay bedellerinin yatırılması sağlanmalıdır.
4-Tüm bunlarda olanaksızsa,Çay üreticisi dikkate alınarak iş yapılamayacaksa derhal malum bankalarla yapılan anlaşmalar fes edilip ÇAY ÜRETİCİSİNİN paraları kuruluş amacı da çiftçi olan T.C.Ziraat bankasına aktarılmalıdır.Saygılarımla.
|
Başlık : - Yazan : AHMET Tarih - Saat : 2011-10-31 - 13:40:21
|
|
KATILIYORUM ( 1 )
|
|
KATILMIYORUM ( 1 )
|
|
ANLAŞMAYI YAPAN ÇAY İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KESİNTİ KONUSUNDA NE DİYOR.
|
Başlık : çay-kur ve banka yetkilileri Yazan : çay üreticisi Tarih - Saat : 2011-10-31 - 11:34:10
|
|
KATILIYORUM ( 10 )
|
|
KATILMIYORUM ( 1 )
|
|
banka ile çaykur yetkilileri ne.....
kendi aranızda nasıl bir şözleşme ımzaladı iseniz ,bu yapılan haksız kesintileri düzeltiniz.çay üreticisinin damarına basmayınız
|
Başlık : Çiftçi Çalışan Değil Mi? Yazan : Vatandaş Tarih - Saat : 2011-10-31 - 11:26:50
|
|
KATILIYORUM ( 10 )
|
|
KATILMIYORUM ( 1 )
|
|
Banka promosyonları çalışanlara verilecek. Başbakanlığımızın genelgesi. Burda şeytanın avukatlığını yapmaya gerek yok. Fabrikada çalışan mı yoksa fabrika için çalışan mı? Ya da hepsi birden mi, çalışan oluyor. Bence hepsi birden bir fabrikanın çalışanıdır. Nasıl mı? Üretici tarlada çalışıp ürününü alımyerine getirip fabrikaya göndermezse fabrikada çalışan olur mu? Fabrika kapanmaz mı? Çay-Kur Genel Müdürlüğü bir iç genelge yayımlayarak çiftçinin de çalışan statüsüne alınması gerektiğini vurgulamalı. Aksi halde '' Rıza-i kabahat aynı kabahattır '' sözü onlar içinde geçerli olacaktır. Kabahata rıza göstermek suça iştirak etmek demektir. Başbakanımızın da beyan ettiği gibi '' haksızlıklar karşısında susan dilsiz şeytandır '' Valla ben Rize'de dilli veya dilsiz şeytan olduğuna inanmak istemiyorum.
|
Başlık : alın terı Yazan : osman durmuş Tarih - Saat : 2011-10-31 - 11:24:31
|
|
KATILIYORUM ( 14 )
|
|
KATILMIYORUM ( 1 )
|
|
kesılen 10tl veya 2 tl paralar haram olsun kesene ve kestırene cay kolay toplanmıyo doslar yamur camur sıcagı sogugu tasıması satması ne sıkıntılar altında oluyo yasayan bılır ugrasan bılır artık bırlık beraberlık zamanı gerekırse yuruyelım pretosto edelım susmakla olmaz bu ıster hakımızı savunalım dıyorum
|
Başlık : Bayram ÜNAL Yazan : çayelili yurttaş Tarih - Saat : 2011-10-31 - 10:56:13
|
|
KATILIYORUM ( 10 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Sayın Bayram ÜNAL Bey'in kendisini okulla sınırlandırmayıp, adeta eski köy enstitüsü mezunu köy öğretmenleri gibi her konuda sosyal duyarlılık gösterip özgürce ve cesaretlice fikirler serdetmesine ezelden beri aşığım. Vatan böyle öğretmenlerin omuzlarında yükselecektir, hiç şüphesiz.
Not: İyiler daima kazanır.
|
Başlık : BUNLAR TAM BİRTEFECİ Yazan : SALİH DURMUŞ Tarih - Saat : 2011-10-31 - 08:34:10
|
|
KATILIYORUM ( 0 )
|
|
KATILMIYORUM ( 1 )
|
|
ARKADAŞ BU BİLYARLARİ CEBE İNDİREN BU BANKALAR,HAKLARİ OLMADIĞI HALDE YAPTIKLARİ HIRSIZLIĞIN HESABİNİ VERECEK BİR CEZA YOKMU.BÖYLE BİR SİSTEM OLURMU TÜKETİCİ HAKLARİ KURULMADIMI ONLAR NEDEN DEVREYE GİRMİYOR.KİŞİ HAKLARİNİ KİMLER KORUYACAK.
|
Başlık : Yiyin Efendiler Yiyin Yazan : Rizeli Tarih - Saat : 2011-10-30 - 23:18:59
|
|
KATILIYORUM ( 8 )
|
|
KATILMIYORUM ( 1 )
|
|
İşte bu sofra efendiler
İşte bu sofra kan ağlayan
Can çekişen halkımızın sofrası.
Nesi var, nesi yoksa hepsi bu.
Bekler sizi efendiler bu sofra,
Nasıl da durur, nasıl da titrer karşınızda.
Aman canım, utanacak ne var efendiler?
Yiyin yutun hapur hupur, şapur şupur,
Yiyin efendiler, yiyin,
Bu iştah açan sofra sizin.
Vallahi sizin, doyuncaya kadar yiyin,
Patlayıncaya, çatlayıncaya kadar yiyin.
Bütün bu nazlı beylerindir ne varsa ortalıkta
Hasef, nesef, şeref, şatafat, oyun, düğün, konak, saray
Hepsi sizin efendiler. Konak, saray, gelin, alay,
Hepsi sizin, hepsi hazır, hepsi kolay.
Yiyin efendiler yiyin, bu hanı iştiha sizin,
Duyuncaya, tıksırıncaya, çatlayıncaya kadar yiyin.
Nasıl olsa bu yoksul, bu fukara halk
Verir nesi var nesi yoksa,
Verir malını, canını, ümidini, tüm güzelliğini,
Servetini, istikbalini, sağlığını, rahatını.
İçinde kaynayan mahşeri
Verir bu memleket, verir, hiç tasalanmayın,
Hiç düşünmeyin haram mıdır yoksa helal mi.
Yiyin efendiler, yiyin, ama biraz çabuk yiyin
Bu harmanın gelir sonu, kapıştırın giderayak.
Yarın bi bakarsınız, sönmüş bu gün çıtırdayan ocak.
Bu gün mideniz hazırken, bu gün çorbalar sıcak,
Atıştırın, tıkıştırın, kapış kapış, kucak kucak.
Götürün efendiler, götürün, bu yağma sizin,
Bu ihanet sizin, bu hıyanet sizin,
Gün sizin efendiler, şölenler, törenler sizin.
Gelin görün ki ne yapsanız, ne etseniz de
Çare yok efendiler, siz de gelir ve geçersiniz,
Gelmiş ve geçmiş efendileriniz gibi.
Çün bu memleket bizim efendiler, bu memleket bizim.
Söylemek zorunda kaldığım için özür dilerim.
Siz yine de yiyin efendiler, yiyin
Bu iştah açan sofra sizin, yiyin yiyin, yiyin yiyin..
|
Başlık : a Yazan : ramazan azman Tarih - Saat : 2011-10-30 - 22:43:28
|
|
KATILIYORUM ( 12 )
|
|
KATILMIYORUM ( 3 )
|
|
sabuncular çay fabrıkası adına bu anlaşmaya imza atanlar ceplerini doldurdular.böyle bi anlaşma olmaz.üreticiyi yine bankalara kullandırdılar.ama kendi ceplerini doldurdular.haram zıkkım olsun hepsine.bu anlaşmaya timarhaneden insan çağırsan imza atmaz.böyle insanlara neden yetki verirlerki anlamıyorum.kimin parasını bankalara yediriyorsunuz ve yiyorsunuz.kendi avantanızıda nasıl buluyorsunuz.bankanın promosyon parasını aranızda pay ediyorsunuz.ama gün gelir hesap döner.hakkınız olmayanı yiyin yiyin.gökten başınıza taş düştümüde bu taş nerden geldi diyede sakın kimseye sormayın.geldiği yer belli.
|
Başlık : müstahsile yazık oluyo Yazan : Yahya TAŞ Tarih - Saat : 2011-10-30 - 22:26:34
|
|
KATILIYORUM ( 9 )
|
|
KATILMIYORUM ( 5 )
|
|
Aslinda bizmüstahsillerin muhatabı banka deyil fabrıkalardır. Bizim adıdımıza anlaşmalar yapıyolar,bizim görüşümüzü almadan. Bize deselerki hangibankadan paranı almak istiyosun hesabını aç numaranı bize getir. hemen herkesin birbankada hesabi vardır. ozaman bu pröblemlerin ortaya çıkacağını zannetmiyorum. Ama neyapmış bizim fabrıka yönetenlerimiz? bankaya demişlerki 25 trilyon yillik ödememiz var bize nekadar prömösyön veriyosun. 452 binlirayi duyunca diğerşartları hiç duşunmemişler. biz parayi alalım gerisi tufan demişler. Çünkü başbakanlık genelgesi gereği bütün promosyonu çalışanlar alacağıiçin çaykur çalışanı emsalinin üçkatı para alacağından müstahsilin çekeceği sıkıntı arada kaynayi vermiş. Değerli müstahsiller hakkımız olan promosyonu alabilmemiz için lütfen biraz duyarlı olalım. sadece Cfer KURU ve birkaç arkadaşina buişi bırakmayalım. konu ile ilgili birlikleri ve siyasileri harekete geçirelim. Cafer KURU ye bu duyarli şalışmalarından ötürü teşekkür ediyorum. İnanınız hepimiz duyarlı olursak aşamayacağımız engel olmaz.
|
Başlık : KIRK HARAMİLER Yazan : Bayram ÜNAL Tarih - Saat : 2011-10-30 - 21:45:57
|
|
KATILIYORUM ( 12 )
|
|
KATILMIYORUM ( 1 )
|
|
Bu milletin sahibi yok ki her geçen gün yeni bir soygunla karşı karşıya kalmasın. Şahsen bu konuya sayın genel müdür el atacaktıır. Çiftçi promosyondan yararlandırılmadığı gibi, bankalara soyduruluyor. Dünyada kriz olurken Türkiye'deki bankaların nasıl kâr rekorları kırdığı belli oluyor. Millet yağmurda, soğukta, kavurucu güneşte çay toplayacak, bir yandan koya ve kontenjan zülmüyle mücadele edecek, alın teri olan kazancını bankadan alırken kesintiye uğrayacak.1. Banka 9.99 TL ve altındaki ücreti aylarca hesapta tutacak. 10.000 müşteriden 9.99 TL yi bir hesaplayın kaç TL eder. 2. Kartla günde 1.000 TL den fazla para ödemeyecek, paranın geri kalanını gecelik repo ve faizde kullanarak çiftçinin parasıyla para kazanacak. 3. Banka içerisinden para çekmeye kalkınca her seferinde 10.00 TL ye kadar ücret keserek halkı soyacak ve halkın parasından haksız kazanç elde edecek. Peki bütün bunlar neden oluyor. Çok basit Fabrika Müdürleri !!!, Sendika ve İşçi Temsilcileri sayesinde. Haa birde bu arada Çaycının yanında olması gereken oda yöneticileri var. Bu oda temsilcileri o pazarlık masasında var mı bilmiyorum. Eğer yoklar ise olmaları lazım. Bankalar kendilerine yatan para miktarı üzerinden promosyon veriyor. Yatan paranın yaklaşık 60 trilyonu çiftçinin, 15-20 trilyonu işçinin. Çiftçiye bir çakıl taşı dahi yokken, işçi senelik 1.500 TL ye kadar promosyon alıyor. Allah artırsın. Kul hakkı yiyenlere helal olsun. Valla şahsın benim ve ailemin alınterine göz koyanlardan allah kanser parası olarak onları geri alsın. Öteki dünyada zaten yüce mevlam dahi kul hakkını affetmiyor. O halde o tarafta görüşürüz sayın BEEEYUUKK yöneticiler ve temsilciler.....
|
Başlık : incesırt@hotmail.com Yazan : Mapavrili Tarih - Saat : 2011-10-30 - 21:29:23
|
|
KATILIYORUM ( 7 )
|
|
KATILMIYORUM ( 2 )
|
|
Black seaya katılıyorum çay paralarını fabrikadan almak istiyoruz.
Hangi plartforma müracaat etmek lazımsa edelim. Ya da Çaykurun kapısında protesto edelim. Bir şeyler yapalım artık. Yeterrrrr.
|
Başlık : Çay Paraları Yazan : Black Sea Lee Tarih - Saat : 2011-10-30 - 21:27:04
|
|
KATILIYORUM ( 9 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
Bu ne ya her sene ne bu sıkıntı. Vatandaş 100 kilo çay satar 10 kilosunuda banka çalar. Yeter artık fabrikadan çay parasını almak istiyoruz.
|
Başlık : bu anlaşmalar uretı yapmıyor Yazan : cemil kork Tarih - Saat : 2011-10-30 - 20:08:00
|
|
KATILIYORUM ( 9 )
|
|
KATILMIYORUM ( 0 )
|
|
bu anlaşmaları uretıcı yapmıyor uretıcı mustahsıl bılmıyor kımın yaptığını vatandaşın hıçbırşeyden haberı olmıyor uyanıklar koşebaşlarını kapıyor kendı menfaatlarını on planan tutuyorlar zavallı vatandaşlarımız herzaman ezılıyor o gosteılerı yapanlarda kendılerını gosterıyorlar bızlerde varızdıye
|
Başlık : Protesto Yazan : Saruhan Tarih - Saat : 2011-10-30 - 19:48:43
|
|
KATILIYORUM ( 8 )
|
|
KATILMIYORUM ( 2 )
|
|
Ben protesto edip çay paralarını almayalım demek isterdim amma....! Diğer çalışan kesimler promosyon alıyorda trilyonların döndüğü üretici kesimler niçin alamıyor bu anşlaşmaları yapanlar belli anlaşılan köylü hala milletin efendisi...
|